dentsu aegis network

TURKEY
@vizeumuk

Sandeep, our Head of Digital, getting a little carried away supporting Lucy from our New Biz team on #C4Takeover da… https://t.co/J8xw8yPb6z

Connections that Count

Vizeum yeni medya çağı için yaratılmıştır: Gerçek zamanlı platformlarda içerik ve tüketicinin biraraya geldiği yakınsama odaklı bu dünya; insan ve markaların içinde yaşadığı ortamı yeniden şekillendiren ve özellikle dijital teknolojiden etkilenen global bir dünyadır. Vizeum, marka ve insanlar arasında güçlü bağlar oluşturmak için her boyutuyla sosyal, mobil, online ve offline medyayı birbiriyle ilişkilendirerek ele alır. 2007’de kurulan Vizeum Türkiye’de, Decathlon, Dyo, Hitachi, Honda, Pegasus, Pınar gibi global ve yerel birçok markaya hizmet veriyoruz.

Pegasus – “Aslında Hangi Dünya Şehrine Aitsin?”

Hangi Dünya Şehri?

Amacımız; Pegasus ile seyahat etmeye özendirecek bir mecra içeriği kurgulamak ve potansiyel tüketicilerin bu içeriği paylaşmalarını sağlamaktı. Bunun için Pegasus'un uçuş ağında yer alan destinasyonları Onedio sosyal platformu üzerinde eğlenceli bir şekilde anlatarak bilinirlik yarattık. Kurgulanan test; 30 milyon gösterim elde etti ve 362.000 tekil kişi tarafından da 434.000 defa çözüldü.

Uygulama

Video
Pınar Gurme Sucuk

Etkileşimli iPad Banner

Pınar Gurme Sucuk'un ‘Premium’ algısını pekiştirmek için erkek ağırlıklı yetişkinlere, dönemsel ve geleneksel tüketime uygun bir mesaj ile ulaşılması hedefleniyordu. Mangal sezonunda Ipad’in GYRO özelliği kullanılarak Dipnot.tv aplikasyonunda mangal yakmanın temeli olan yelleme hareketi sayesinde aktifleşen banner ile eğlenceli bir deneyim yaratıldı. Uygulamayı indirenlerin %25’i (12.639 kişi) banneri kullanmış oldu.

Video
Pegasus Yurtiçi Uçuşlar – Alem Fm ile Roadshow

Alem Fm ile Roadshow

Pegasus’un yurtiçi uçuşlarını bizzat uçtuğu şehirlerde anlatmak için; Alem FM’in sevilen DJ’i Nihat Sırdar eşliğinde Pegasus’un öncelikli uçtuğu şehirlerden Adana, Kayseri, Diyarbakır, İzmir ve Denizli’de canlı yayın stüdyosu olarak özel tasarlanmış bir otobüs kullanıldı. Her şehirde yarışma düzenlenerek stüdyoya bavuluyla ilk gelen 3 kişiye yayının yapıldığı şehir çıkışlı gidiş/dönüş yurt içi bilet hediye edildi.

Video
Pegasus Yurtdışı Uçuşlar – Digiturk ‘Filler’

Yurtdışı Uçuşlar

Pegasus’un yurtdışı destinasyonlarına seyahate ilham vermek için Digiturk’ün ülke sinemalarından örnekler sunduğu Moviemax Festival Kanalı’nın tanıtımlarına, Pegasus’un filmin ait olduğu ülkeye uçtuğu bilgisi ile uçuş detayları eklendi. Tanıtımlar Pegasus yurtdışı reklam spotunun ardından yayınlandı. Pegasus yurtdışı seferlerinin önceki döneme göre Google aramalarındaki tıklanma hacmi %84, gösterim oranı %87,5 arttı.

Video
Pegasus Plus – Digiturk ‘Filler’

Pegasus Plus

Pegasus Plus ayrıcalıklarıyla alakalı tüketiciler üzerinde bilinirlik yaratmak ve Pegasus kullanıcıları içinde bu programa yönelik üyelik oranını artırmak için; kampanya söylemini Digiturk'ün ödüllü dizi tanıtımlarına yerleştirerek mesaj ve mecra içeriğini birebir entegre ettik. Kampanya döneminde günlük üye kazanım sayısı geçen yılın aynı dönemine göre %95 arttı.

Video
Pınar Lezzet Fikirleri

Pınar Lezzet Fikirleri

Pınar’ın genel hedef kitlesi içinde önemli rolü olan çalışan kadına; küçük ve farklı ziyafetler yaratabileceğini göstermek için Pınar’ın yemek yapma konusunda pratik ve lezzetli çözümleriyle ilgili farkındalık yaratılması amaçlanıyordu. İstanbul’da 23 plazanın iç alan ve asansörlerine yerleştirilen board’lar üzerine farklı tariflerin yer aldığı kartlar yapıştırıldı. 28,500 tarif kartı ilk 4 günde tükendi.
Pegasus – “Pegasus'la İstikamet Yurt Dışı”

İstikamet Yurt Dışı

Seyahat etmekle alakalı bariyerleri olan hedef kitleye; Pegasus’un yurt dışı uçuş destinasyonlarını ve Pegasus ile seyahat etmenin ne kadar kolay olduğunu anlatmak için; etkin temas noktalarında entegre medya kullanımlarıyla görünürlük sağlayarak “uygun fiyatlı havayolu” algısını %27,6’dan %53,2’ye, “geniş uçuş ağı” algısını ise %25,3’den %39,8’e taşıdık.

Video
  • ÇALIŞAN

    2200ÇALIŞAN

  • ÜLKE

    55ÜLKE