dentsu aegis network

TURKEY
@Posterscope

The #smartcities economy is estimated to hit £1.09 billion by 2020 @thedigitgroup https://t.co/WK6GhPIaZJ

Pioneering Out-of-Home

Posterscope, dünyanın en büyük açıkhava iletişim ajansıdır. 2,2 milyar USD’yi aşan cirosu ve 700+ kişilik kadrosuyla 27 ülkede 48 ofiste faaliyet göstermektedir. Tüketicilerin ev dışındaki davranışlarını, açıkhava mecralarını nasıl tükettiklerini analiz eden OCS (Outdoor Connection Study) sayesinde; açıkhavayı, dijital ve mobil dahil olmak üzere tüm mecralarla entegre bir biçimde planlayabilmektedir. Uluslararası kampanyalar konusunda uzman PSI ve marka deneyimleri, özel projeler alanında faaliyet gösteren psLIVE da Posterscope Grup ajansları içinde yeralmaktadır. Posterscope Türkiye, Temmuz 2011’de faaliyetine başlamış, kurulduğu günden bu yana network ile uyum içerisinde çalışarak kısa sürede pazarda öncü bir konuma ulaşmıştır. Geleneksel planlama ve satınalma hizmetlerini, OCS ve global know-how ile birleştirerek “Pioneering OOH” yaklaşımını tüm çalışmalarında hayata geçirmektedir.

LC Waikiki “Mutlu Yüzler”

«Mutlu Yüzler»

Projemizin amacı LC Waikiki’nin marka yüzü olacak insanları –küçük çocuklardan yaşlılara kadar, seçmek olduğu için bu kitleye nokta atış ile nasıl ulaşabileceğimizi düşündük. Bunu yapmanın en iyi yolu da hedef kitlemizin birebir içinde bulunduğu AVM’de müşterilerimizle iletişime geçmekti. AVM içindeki dijital raketleri kullandık ve kapalı devre reklam görmeye alışık olan ziyaretçileri yaratıcı bir şekilde şaşırttık. Entegre ettiğimiz kamera ve mikrofon düzeneği sayesinde bu raket üzerinden ziyaretçilerle etkileşime geçip, kampanyamızı anlattık. Etkileşime geçen ziyaretçilerin fotoğrafları kampanya sloganı ile AVM’deki tüm raketlerde eş zamanlı olarak yayınlandı ve bu sayede interaktif projeye olan ilgiyi en üst seviyeye taşımayı başardık. Ziyaretçilerin alışık olmadıkları bir etkileşim biçimi ile karşılaşmaları sonucu oldukça eğlenceli bir internet videosu elde ettik. Videomuz 10 günün sonunda 2 milyona yakın kişiye ulaştı.
adidas Dünya Kupası

adidas Dünya Kupası

Hedef kitlemizin gün içindeki devinimi ve hareketliliği gözönünde bulundurularak, açıkhavada onları yakalayabileceğimiz ve Dünya Kupası coşkusunu paylaşabileceğimiz alanlar yaratmak istedik. Şehir genelinde en merkezi noktalardaki 5 adet otobüs durağını belirleyip bu durakları ağlar, özel koltuklar ve dev Brazuca topu ile süsleyerek, birer yedek kulübesi haline getirdik. Hedef kitlemizin toplu taşıma bekleme süresini keyifli hale getirirken, Dünya Kupası coşkusundan da kopmamasını sağladık. 2 hafta süren kampanyamız boyunca çok olumlu geri dönüşler aldık.
  • ÇALIŞAN

    850ÇALIŞAN

  • ÜLKE

    34ÜLKE