dentsu aegis network

TURKEY
@Isobar

.@isobarAU's Anton Wintergerst explains why the systems of the future will be driven by the #AI of today.… https://t.co/DuqwFKgsVS

Sınırsız Fikirler

Dijital tam hizmet veren bir pazarlama ve iletişim ajansı olan Isobar, markaları zamanın gereksinimleri doğrultusunda dönüştürme motivasyonuyla teknolojinin ruhundan beslenen, sınırları olmayan fikirler üretiyor. Tüm dünyada 3.000’den fazla dijital iletişimde uzman kişi ile 41 ülkede 66 ofis ile hizmet veriyoruz. 2013 yılında Isobar 18. kez yılın ajansı ödülüne layık görülürken dünya çapında 170’den fazla ödül kazandı ve iki defa Asya-Pasifik’te yılın ajans network’ü ödüllerinin sahibi oldu. Network'ün en genç ajanslarından Isobar Türkiye Eylül 2013'te lanse edildi. Müşterilerimizden bazıları; adidas, Disney, LC Waikiki, Philips, Reebok, Sony.

LC Waikiki “Mutlu Yüzler”

«Mutlu Yüzler»

Projemizin amacı LC Waikiki’nin marka yüzü olacak insanları seçmek olduğu için bu kitleye nokta atış ile ulaşabilmenin en iyi yolu hedef kitlemizin birebir içinde bulunduğu AVM’ye giderek müşterilerimizle iletişime geçmekti. Bunun için AVM içindeki dijital raketleri kullandık. Burada kapalı devre reklam görmeye alışık olan ziyaretçileri yaratıcı bir şekilde şaşırttık. Entegre ettiğimiz kamera ve mikrofon düzeneği sayesinde bu raket üzerinden ziyaretçilerle etkileşime geçip kampanyamızı anlattık. Videomuz 10 günün sonunda 2 milyona yakın kişiye ulaştı.
Video
Nokia – Nepal

Nepal

Nokia Lumia 1020’nin, 41 MP kamerasını, fotoğraf/video özelliklerini ön plana çıkarmayı ve Nokia Türkiye’nin resmi instagram hesabı lansmanını yapmayı amaçladık. Ünlü National Geographic fotoğrafçısı Faruk Akbaş’ı, bir yönetmenle birlikte dünyanın en renkli ve egzotik mekanına, Nepal’e gönderdik. Instagram platformunda son dönemde yükselen “storytelling photography” kavramını sahiplenerek Lumia 1020’nin kamera özelliklerini göz önüne seren fotoğraflar ve videolar kaydettik. 2.000’den fazla fotoğraf, yedi adet internet filmi çektik. Çekilen fotoğraflar ile Nokia Türkiye’nin resmi instagram hesabını açtık. Bu içeriklerle organik yolla ilk ayın sonunda 2.000’e yakın yeni takipçi kazandık.
Video
Pegasus “We also transfer”

«We also transfer»

Hollanda, Almanya, Fransa, İsveç, Avusturya gibi Pegasus'un uçuş yaptığı ülkelerde yaşayan havayolu kullanıcılarına, Pegasus’un ‘uygun, güvenilir, hızlı ve ulaşılabilir fiyat’ sunan bir marka olduğu algısını yaratmayı hedefledik. Bunun için interneti hayatlarının merkezine koyan, gündelik işlerini dijital platformlardan çözen bir kitleyi sahiplenmek istedik. Amsterdam, Köln, Paris, Münih, Marsilya, Stokholm, Viyana gibi Pegasus'un uçuş yaptığı şehirler hedeflendi ve ilk haftada %1,5 gibi oldukça yüksek tıklanma oranına erişildi. Kampanya boyunca reklamlarımız 1,3 milyonu hedeflenmiş olmak üzere, toplamda 1,8 milyon kullanıcıya gösterildi.
  • ÇALIŞAN

    4500ÇALIŞAN

  • OFİS 45 ÜLKE

    70OFİS 45 ÜLKE