dentsu aegis network

TURKEY
@iProspectTR

.@forrester Wave SEM lideri seçilmekten onur duyuyoruz. https://t.co/vrFVtaJwBX pic.twitter.com/jWfeuqvaWS

iProspect Dijital Performans Pazarlamasına Yön Verir

1996 yılında Boston’da kurulan, 40 ülkede 2.000’den fazla dijital pazarlama uzmanı ile hizmet veren dünyanın lider ve öncü Dijital Performans Pazarlama ajansı iProspect, Türkiye ofisini 2010 Kasım’da açmıştır. Bu tarihten beri adidas, Coca-Cola, Eczacıbaşı, General Motors, Microsoft, Philips, Tchibo, Türkiye İş Bankası, Yemeksepeti gibi Türkiye’nin ve dünyanın en büyük markalarına dijital performans pazarlaması alanında hizmet veriyor, müşterilerimizin iş hedefleri doğrultusunda büyümelerine yardımcı olacak stratejiler geliştiriyoruz.

Opel Mokka – Google Display Network Lightbox Reklamları

Google Etkileşimli Reklam

Opel Mokka relansmanında Google Display Network Etkileşimli Reklam Modelleri kullanıldı. Kampanyada 1 milyon tıklama ile siteye trafik sağlandı. Etkileşim Oranımız 14 kat artarak %7,23 olarak gerçekleşti. Tıklama Başına Maliyetlerimiz önceki GDN reklamlarımıza oranla 5’te 1’i oranında düştü. Opel, Türkiye’de Etkileşimli Reklam Modelleri’nden LightBox’ı ilk kullanan otomobil markalarından biri oldu.
Tchibo – Google Search & TV Entegrasyonu

Search & TV Entegrasyon

Google aramaları ile TV reklamları arasındaki ilişkiyi analiz ederek medya bütçesinin daha efektif kullanılmasını sağladık. Yaptığımız analiz sonrasında TV reklamlarımızı daha hedefli kullanmaya başladık. Geri dönüşü düşük TV spotlarını geri dönüşü yüksek saat ve programlara kaydırdığımızda internet sitesinden elde edilen gelirleri de artırmayı başardık. Dönüşüm oranları 2,5 kat arttı, toplam gelirleri 2,6 kat arttı, www.tchibo.com.tr trafiği 1,5 kat arttı.
Coca-Cola Kırmızı Kasa

Coca-Cola Kırmızı Kasa

Offline ve Online Medya ve İletişim ajansı olarak 2013 itibariyle çalışmaya başladığımız Coca-Cola ile ‘Google Search Always-On’ stratejisine geçiş yaptık. Bu strateji kapsamında Kırmız Kasa için de web sitesine trafik çekmeyi ve üye sayısını artırmayı amaçladık. Detaylı kampanya yapısı kurgumuz ile üstün bir başarı sağlayarak Üyelik Başına Maliyetleri %91 azaltarak, Kliklerin Üyeliğe Dönüşme Oranlarını %67 artırdık. Yapılan optimizasyon çalışmaları ile 1 milyon TL’ye yakın tasarruf sağlandı.
tr.eurosport.com SEO Başarı Hikayesi

tr.eurosport.com SEO

Eurosport ekibinin ürettiği içerik SEO uyumlu olmadığından dolayı, web sitesi gerçek performansını gösteremiyordu. URL yapısı ve iç linklendirme mekanizması doğru işlemiyordu. Site genelinde aynı metni barındıran çok fazla kopya içeriğin de bir an önce temizlenmesi gerekiyordu. SEO çalışmaları ile birlikte: Aylık bazda ziyaretlerde %207,682’lik artış yaşandı. Google News tarafında pozisyon kazanan anahtar kelime sayısı 28’den 249’a yükseldi.
Barcin.com SEO Başarı Hikayesi

Barcin.com SEO

Barcin.com, bizimle çalışmaya başlamadan önce sürekli olarak trafik kaybediyordu. Bu durumun düzeltilmesi için siteye yeni bir tasarım düşünüldü. Yaptığımız çalışmalarla: Şu an Eylül 2014 ayında barcin.com’a gelen organik trafik sayısı Eylül 2013’e göre %180 artmış durumda. Takip edilen 2.000 anahtar kelime içerisinde birinci sayfada pozisyon kazanan anahtar kelime sayısı %55’le 1.100 oldu.
Pegasus Airlines SEO Başarı Hikayesi

Pegasus Airlines SEO

Hem www.flypgs.com’un geliştirilmesine, hem de dijital pazarlamaya oldukça önem veren Pegasus Airlines, Türkiye ile birlikte toplam 36 ülkede dijital kanallardan iletişim faaliyetinde bulunuyor. Pegasus için SEO büyük önem taşıyor. Avrupa’da arama motorlarını en çok kullanan ülkeler arasında 1. sırada yer alan Türkiye’de bu yoğun kullanımla birlikte uçak bileti satın almalarının büyük bir kısmı da web üzerinden gerçekleşiyor. iProspect’in ileri düzey SEO araçları sayesinde, Pegasus’un hem Türkiye, hem de İngiltere pazarında organik satışlarında ciddi artışlar yakaladık. Halen başarıyla sürdürdüğümüz çalışmalar sayesinde, organik arama Pegasus için çok önemli bir satış kanalı haline geldi. Devam eden SEO çalışmalarıyla birlikte organik kanal üzerinden yapılan bilet satışları %20 oranında artış gösterdi. Hedeflenen anahtar kelimelerin pozisyon artışları ise %58 oranında gerçekleşti. Bu sayede kullanıcılar yaptıkları aramalarda Pegasus ile ilgili sonuçlara daha kolay ulaşmaya başladı.
  • ÇALIŞAN

    3000ÇALIŞAN

  • ÜLKE

    50ÜLKE