dentsu aegis network

TURKEY
@caratglobal

Global Head of Media Futures @dancall shares his views in @Campaignmag about Facebook's Conference updates https://t.co/ecrVOLAlM2

Redefining Media

Dünyanın en büyük medya network’lerinden biri olan Carat’ta misyonumuz, müşterilerimiz için medyayı yeniden tanımlamaktır: Bugünün küreselleşen ve yakınsama odaklı gelişen dünyasında, medya yakınsaması konusundaki hakimiyetimiz sayesinde, tüketici içgörüleri ve dijital verileri birleştirerek en iyi iş değerlerini yaratmaktır. Carat Türkiye’de dijital ekipleri de bünyesinde barındıran işinin uzmanı 85 kişi ile adidas, Eczacıbaşı Grubu, GM, Media Markt, Nokia, Tchibo, The Coca-Cola Company, Türkiye İş Bankası ve İştirakleri gibi birçok yerel ve uluslararası müşteriye hizmet vermekteyiz.

"Bu Coca-Cola Senin İçin" Entegre Kampanya

Bu Coca-Cola Senin İçin

Marka sevgisini ve satışları artırmayı amaçlayan kampanyadaki ana mecra ürünün kendisiydi. Yedi ay süren ve birbiriyle entegre üç fazda planlanan kampanyaya olan ilgiyi sürekli canlı tutabilmek için gündeme uygun yaratıcı mecra uygulamaları hayata geçirildi. Özellikle tüketici nezdinde oldukça olumlu tepkiler gören kampanya sonunda marka sevgisi skoru %11 artarak tarihin en yüksek seviyesine ulaştı.

Video
Türkiye İş Bankası Sosyal Video Uygulaması

Sosyal Video

Türkiye İş Bankası, güçlü, köklü ve aynı zamanda en yenilikçi bankadır. Amacımız markanın bu yönünü yaratıcı ve teknolojik dijital mecra kullanımlarıyla vurgulamaktı. Dailymotion'dan reklam filmini izleyen kullanıcılara, videonun altında sosyal medya yorumlarını anlık olarak görme fırsatı sağladık. Türkiye İş Bankası Facebook hesabındaki yorumlar, yarattığımız ara panele sahip özel uygulama ile Dailymotion’da reklam filmini izleyen kişilere feed edildi. Sonuç: Reklam filmi videosuna sosyal banner entegrasyonu ile internetten reklam filminin izlenme süresi %20 arttı.
Video
Nokia Zoom Rich Media

Zoom Rich Media

6 inch boyutunda büyük ekrana sahip Lumia 1320 telefonun tüketicilere sağlayacağı faydayı yaşatarak tanıtımını gerçekleştirmek istiyorduk. Bunun için mobil sitelerde ekrana zoom yapıldığını tespit eden özel bir kodlama geliştirdik. Bu kodları hedef kitlemizin en çok zaman geçirdiği mobil sitelere yerleştirdik. Mobil sitedeki yazıları küçük ekranlarından dolayı okuyamayarak zoom yapan kullanıcılar Lumia 1320 reklamımızı gördü. Sadece 9 günde 750.000 zoom aksiyonu, ilgili bir reklam alanına çevrildi. 148.000 tekil kullanıcı Lumia 1320 için hazırlanan mobil siteyi ziyaret etti. Ziyaretçilerin %60'ı mobil site bağlantısını paylaştı. 
Video
Coca-Cola “Onun İsmi Ne?” Mobil Uygulama

«Onun İsmi Ne?»

“Bu Coca-Cola Senin İçin” kampanyası dahilinde hayata geçirilen “onunismine.com” sitesini duyurmayı ve siteye trafik çekmeyi amaçladığımız uygulamada, mobil internet kullanıcılarının adına özel banner ile dikkatleri çekip sürpriz etkisi yarattık. İlk defa kullanılan bu teknoloji ile birlikte geri dönüşler pazar ortalamalarının oldukça üzerinde gerçekleşti.
Video
Türkiye İş Bankası TV Reklamı ile Deneyim Yaratma

Deneyim Yaratma

Amacımız İş Bankası'nın teknolojik yönünü vurgulayarak tüketici algısını yükseltmekti. Bunu en iyi vurgulayacak hizmetlerden biri olan Parakod'u en iyi  yenilikçi medya fikirleri ile anlatabilirdik. Bunun için reklam filmindeki alt yazılarla izleyicileri QR kod kullanımı için ekran başında hazırladık ve izleyicilere akıllı telefonlarıyla, reklamın sahne arkası görüntülerini herkesten önce izleme fırsatı sağladık. Sadece ilk akşam 3.742 kez QR kod okutuldu.
Video
Nokia 1020 Sosyal Deklanşör

Sosyal Deklanşör

41 Megapiksel kameraya sahip Nokia Lumia 1020’nin gerçek cihaz deneyimini kullancılara internete ulaşabildikleri her noktadan yaşatmak istedik. Özel olarak Türkiye’de geliştirdiğimiz robotik teknoloji ile açıkhava mecrasına yerleştirdiğimiz Nokia Lumia 1020’ye kullanıcıların Facebook üzerinden bağlanıp 41 megapiksel kamera ile fotoğraflar çekebilmelerini sağladık. 15 gün içerisinde, 3.781 kişi 11.582 fotoğraf çekti ve çekilen fotoğraflar 9.799 kez paylaşıldı. Deneyimletme maliyeti mağazalara oranla %70 daha ucuz oldu. İş birçok ulusal ve uluslararası mecralarda haber oldu. Nokia bu çalışmamızı uluslararası IMEA bölgesinde en iyi iş olarak seçti.
Video
  • ÇALIŞAN

    10.000ÇALIŞAN

  • ÜLKE

    150ÜLKE