dentsu aegis network

TURKEY

Felis Ödülleri’nde Dentsu Aegis Network Türkiye toplam on iki ödülün sahibi oldu.

14 Kas 2016

Bu yıl 11’inci kez düzenlenen Felis Ödüllerinde kazananlar belli oldu. Dentsu Aegis Network, 4’ü Felis toplam 12 ödülün sahibi oldu.

2016 Felis Ödülleri’nde 14 ana bölümde ve 390 kategoride birinci olarak Felis’e uzananlar ve Başarı ödülü kazananlar belirlendi.

Carat, Coca-Cola Kol Kola projesi ile Promo&Aktivasyon Merkezli Entegre Kampanyalar'da Felis ve Online Promo kategorisinde Başarı kazandı.
Carat ve isobar’ın ortak çalışması Media Markt 'Bizden Duymuş Olma' işi, Ufuk Açan Dijital Fikirler ve Medya bölümü Mobil Kullanım kategorilerinde Felis, Dijital bölümde Veriye Dayalı İçgörünün Yaratıcı Kullanımı, Medya bölümünde Veri Kullanımı ve Mobil bölümde Veriye Dayalı İçgörü kategorilerinde Başarı ile ödüllendirildi.
Yine Carat’ın MasterCard Paha Biçilemez İstanbul projesi Markalı İçerik ve Eğlence bölümü Senaryosuz Televizyon İçeriği, ve Coca-Cola Tadını Çıkar kampanyası ise Medya bölümü Hızlı Tüketim Ürünleri'nde birer Başarı aldılar.

Vizeum, 2016 Felis Ödüllerinden bir Felis ve iki başarı ödülü ile ayrıldı. Pegasus için Babalar Günü iletişiminde Onedio ile hazırlanan Video Seeding List projesi, Medya bölümünde Dijital Platformların Kullanımı kategorisinde Felis kazandı. Pegasus Bahar Kampanyasındaki dönen megalight ve billboard işi ise Medya Açıkhava Kullanımı kategorisinde, ve Pınar Kido için gerçekleştirilen Sanalika’da Doğum Günü Partisi projesi de Oyunlara Ürün/Marka Yerleştirme kategorisinde birer Başarı ödülünün sahibi oldu.

Markaların kattığı değer ve iş sonuçlarındaki yansımalarının yanısıra, kazanan işlerin birbirinden farklılığı, Dentsu Aegis Network’ün hem ürün ve hizmet zenginliğini, hem de entegre iletişim çözümlerindeki başarısını gösteriyor.