dentsu aegis network

TURKEY

MMA Smarties Ödülleri Türkiye’den üç Altın ödül geldi

02 Kas 2016

Değerlendirmelerin strateji, uygulama, yaratıcılık ve kampanyanın final sonuçları göz önünde bulundurularak yapıldığı etkinlikte, 18 kategoride mobil mecra için hazırlanmış birbirinden iddialı işler yarıştı.

Isobar, Carat ve Opera Mediaworks işbirliğiyle Media Markt için yapılan “Bizden Duymuş Olma” (“Wish Delivery Ad”) projesinin 22 Kasım’da Londra’da gerçekleştirlecek olan Smarties EMEA bölge ödülleri gecesinden de ödülle dönmesi bekleniyor.

Daha önce hiç yapılmamış, yenilikçi bir çalışma yaparak Wi-Fi ağını bir iletişim platformuna dönüştüren yılbaşı projesinde, bir hafta boyunca düzenli olarak akşam saatlerinde aynı Wi-Fi ağına bağlanan cihazlar tespit edildi. Aynı evde yaşayan, birbirlerini seven ve birbirlerine hediye alan insanlar olmasından hareketle, hazırlanan HTML5 mobil banner ile ilk kişiye “yılbaşında Media Markt’tan ne istersin?” diye soruldu ve cevabı alındı. Sonra ikinci kişiye, bir başka mobil banner ile “bizden duymuş olma” diyerek birinci kişinin yılbaşında ne hediye istediği söylendi ve banner ile Media Markt online mağazasına yönlendirildi.

Aralık 2015’te hayata geçirilmiş olan bu yenilikçi mobil kampanyada 647.391 kişi Media Markt’tan istediği hediyeyi söyledi.


Mediamarkt - Between You and Me from isobar Turkey on Vimeo.