dentsu aegis network

TURKEY

Dentsu Aegis Network Türkiye Kristal Elma’da dokuz ödül kazandı

07 Eki 2016

Bu yıl 28.’si düzenlenen Kristal Elma Ödülleri’nde 2 Kristal Elma, 4 Gümüş ve 3 Bronz olmak üzere toplam 9 ödül kazandık.

Carat ve isobar’ın ortak çalışması, Media Markt için yapılan “Bizden Duymuş Olma” yılbaşı projesi, Medya ve Dijital Bölümlerden 2 Kristal Elma ve 3 Gümüş ödül kazandırdı. Dijital Reklamda Kalıpları Kıran Mecra Kullanımı ve Mobil Medya Kullanımında iki Kristal Elma alırken, En yenilikçi Teknoloji Dijital Medya Kullanımı, Veriden Beslenen Yaratıcılık ve Dijital Reklam Mobil kategorilerinde de birer Gümüş getirdi.

Carat’ın gerçekleştirdiği, müzikle özdeşleşen Fanta markası için geliştirilmiş olan O Ses Türkiye Turuncu Koltuk projesi Medya Bölümünde En İyi TV Uygulaması kategorisinde Bronz ödüle layık görüldü.

Media Markt için isobar’ın Carat ile birlikte hayata geçirdiği, Brand Week’te yarattığı yüksek etkileşim ve yaşattığı deneyim sayesinde en çok ziyaretçi alan “Mindtrick” projesi, Özel Etkinlik Kullanımı kategorisinde Bronz kazandı.

isobar, Sony Playstation ile uluslararası sıralamada en başarılı etkileşim yaratan ülke seçilirken, Kristal Elma’da Sosyal Medya Stratejisi kategorisinde Gümüş aldı.

Son olarak Vizeum, Dyo’nun “Türkiye Kırmızı Beyaz Dyo” Euro 2016 kampanyası için dijitaldeki Scorp projesine paralel gerçekleştirdiği BestFM’deki canlı yayın programları entegrasyonu ile Radyo Kullanımında Bronz ödül kazandı.